باسلوق زعفرانی
کد بانوی ایرانی

باسلوق زعفرانی

اینم باسلوقای زعفرونی خيلييي خوبيييييي

نشاسته 100 گرم

شکر 230 گرم

گلاب نصف استکان

کره 20 گرم

آب سرد دو لیوان

محلول زعفران 2 ق س

پودر نارگیل

مغز گردو

 

آب سرد و نشاسته رو کاملا با هم مخلوط کردم تا نشاسته حل شد و گذاشتم رو گاز با حرارت متوسط

مدام هم زدم تا گرم شد شکر رو اضافه کردم و بازم هم زدم هم نزنی گلوله شده هاااااا وقتی خودشو گرفت و غلیظ شد کره و زغفرون و گلاب رو اضافه کردم و بازم هم زدم .یه یه ساعت تا یه ساعت و نیم وقتتونو میگیره تا مواد مثل یه توپ بشه و جمع بشه وسط ظرف

حالا شعله رو خاموش کردم گذاشتم یه کم خنک بشه.تو این فاصله پودر نارگیلمو رو کاغذ روغنی پاشیدم و بعدم و بعدم خمیر رو که اصلا نباید به دست بچسبه رو به شکل یه مستطیل روش پهن کردم وسطش مغز گردو گذاشتم و رول کردم.با همون کاغذ روغنی دورش جمعش کردم دوساعتی تو یخچال بود بعد درش آوردم و بریدمش .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, :: 16:43 :: نويسنده : نازنین

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها برای بهترین ها و آدرس binazire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 76173
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1